دانلود کارت ویزیت

کارت ویزیت لایه باز برای مشاغل ایرانی

بررسی تاریخچه پوستر، انواع پوستر و کاربرد آن

پوستر (در انگلیسی POSTER) یک ابزار تبلیغاتی است که از دو عنصر اصلی تشکیل شده است؛ یکی گرافیک و دیگری متن. جایگاه اصلی پوستر در تبلیغات این است که به واسطه ی گرافیک زیبا، مخاطب از دور جذب می شود و هنگامی که نزدیک تر می شود، متن پوستر را که عموما حاوی یک درخواست یا اطلاع رسانی است را مورد مطالعه قرار می دهد. آن‌ها ارزان و در عین حال یکی ...

طراحی کاتالوگ و بروشور تبلیغاتی

اگر زمانتان محدود است و نمی دانید برای نمایشگاه پیش رو دقیقا چه می خواهید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را دنبال کنید. البته در ابتدا باید خیالتان را راحت کنیم که اغلب شرکت ها وضعیت مشابه شما را دارند. یعنی مثلا کمتر از یک ماه به نمایشگاه شان مانده و تازه می خواهند تصمیم بگیرند که برای نمایشگاه دقیقا چه کالای تبلیغاتی ارائه ...

رنگ کارت ویزیت شما چه پیامی برای مخاطبتان ارسال می کند؟

رنگ کارت ویزیت شما چه پیامی برای مخاطبتان ارسال می کند؟ یکی از مسائل تاثیر گذار برای متفاوت کردن کسب و کار شما با دیگران، استفاده درست رنگ در کارت ویزیت است. لوگو و کارت ویزیت، اولین معرفی از شما به یک مشتری باالقوه می باشد. بنابراین باید به صورت ناخودآگاه، الهام بخش پیام های درستی به آن ها باشد. در نظر داشته باشید که کلیه ...

چند روش برای این که کارت ویزیت خود را به بهترین ابزار برای کسب و کار تبدیل کنید

هر روزه ما بروشور کاری خود را بدون این که دقیقا بررسی اش کنیم در اختیار بقیه قرار می­دهیم. نگاهی به این کارت های ویزیت روی میزتان، داخل کشو یا کیف پول تان بیندازید. کارت های ویزیت همه جا هستند؛ در سایزها، رنگ ها و اشکال مختلف. تا زمانی که ما به کارت های ویزیت به عنوان یک فرصت کسب و کار نگاه نکنیم، به ضرورت آن ها پی نخواهیم ...

روش های جلب مشتری با کارت ویزیت

۱) از کارت ویزیتتان برای کپن و یا تخفیف محصولات و یا خدمات خود استفاده کنید ۲) کارت ویزیت های بیشتری به مشتریان آینده نگر خود بدهید ۳) یک کارت ویزیت در باجه های کتاب اتوبوس ها قرار دهید ۴) از قرار دادن کارت ویزیتتان در لای شیشه ی اتوبوس فروگذار نکنید ۵) یک کارت ویزیت به هر کدام از اساتید خود بدهید ۶) کتابخانه را فراموش نکنید. ...

از نگاه مشتری به کارت ویزیت نگاه کنیم

جدا از تصورات ذهنی هر طراح کارت ویزیت ، قبل از اجرا طرح می بایست شمای کلی کارت را با توجه به سلیقه مشتری و متن های مورد نیازش را دریافت کنید و بر طبق آن شروع به ایده پردازی کنید .نکته اینجاست ، تفاوت در بین ایده های ذهنی طراح با درخواست مشتریان جهت سفارش کارت ویزیت بسیار متفاوت به نظر می رسد . البته این مورد برای طراحانی است که تا به ...

سادگی در طراحی بروشور چه نقشی دارد؟

ما تا به اینجا مقالات مختلفی در مورد اهمیت طراحی بروشور و چاپ بروشور نوشتیم و همچنین شیوه های مختلف چاپ و طراحی بروشور را که برخی از آن ها پیش نیازهای طراحی بروشور جذاب بودند، توضیح دادیم. حال می خواهیم به یک نکته مهم که باید در تمامی مراحل طراحی بروشور (و یا طراحی کاتالوگ) آن را مدنظر قرار داد، یعنی سادگی در طراحی بروشور بپردازیم. ...

تأثیر کیفیت چاپ در طراحی کارت ویزیت

در نظر گرفتن نکات مهم و تخصصی در طراحی کارت ویزیت امری الزامیست ولی آیا طراحی زیبا و جذاب کارت ویزیت به تنهایی برای جذب مشتری و معرفی برند کافی است. همان طور که از عنوان مطلب نیز پیداست، در این مطلب قصد داریم در مورد تأثیر کیفیت چاپ در طراحی کارت ویزیت بحث کنیم. اگر سری به سایت شرکت های ارائه دهنده خدمات چاپ کارت ویزیت زده باشید، ...

راهنمای کامل نوشتن عنوان های جذاب و تاثیرگذار برای تبلیغات

نگارش عنوان‌های چشمگیر عنوان، مهم‌ترین عامل نوشته، تبلیغاتی است. البرت لاسکر، پدر تبلیغات مدرن گفت: «عنوان 90 درصد تأثیر یک آگهی محسوب می‌شود.» وقتی شما متن تبلیغات چاپی را می‌نویسید، معمولاً تفاوت های بزرگ در عنوان نهفته است. یک عنوان می‌تواند توجه 15 درصد خوانندگان را به خود جلب کند و عنوان دیگری، 25 درصد تا ...


طراحي کارت ويزيت،طراحي،دانلود کارت ويزيت،لايه باز کارت ويزيت،نمونه کارت ويزيت،چاپ،چاپ کارت ويزيت،عکس،عکس کارت ويزيت،قيمت کارت ويزيت،کارت ويزيت پي اس دي،کارت ويزيت psd،ساخت کارت ويزيت،نرم افزار طراحي کارت ويزيت،سايز کارت ويزيت،ويزيت آماده

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما