دانلود کارت ویزیت

کارت ویزیت لایه باز برای مشاغل ایرانی

جدیدترین قوانین بازاریابی جهان


قوانین جدید بازاریابی

آن‌چه که امروز کارایی دارد، دقیقا عکس آن چیزی است که یک دهه قبل کارایی داشت. اگر در مورد بازاریابی به همان نحوی که بیست سال پیش بوده (و یا حتی ده سال پیش) عمل می‌کنید، کارتان از اساس اشتباه است. دلیل آن ساده است. آنچه که امروزه کارایی دارد عکس آن چیزی است که در گذشته بکار می آمد.

قوانین قدیمی

در اینجا قوانین بازاریابی که در بیشتر دوره های بازرگانی آموزش داده می‌شوند و در بیشتر شرکت‌ها (که بسیاری از آن‌ها سخت تلاش می‌کنند) رواج دارند ارائه شده‌اند.

  • مرحله اول. محصولی تولید کنید که مورد تقاضای بسیاری از خریداران و مصرف کنندگان باشد.
  • مرحله دوم. با ارسال پیام به بیشترین تعداد خریداران احتمالی دسترسی پیدا کنید.
  • مرحله سوم. یک نام برند متمایز بسازید که بتواند برای گروه‌های دیگر محصول نیز بکار رود.

اگرچه حقیقت دارد که شرکت‌هایی در گذشته از این قوانین پیروی کردند و برندهای قوی همچون سونیSony و کوکCoke را ایجاد کردند، اما این نوع بازاریابی انتشاری دیگر کارایی ندارد زیرا:

  1. اینترنت و وفور رسانه‌ها باعث تقسیم مصرف کننده‌ها و خریداران به گروه‌های کوچکتر با مشخصات و علائق خاص خود شده است.
  2. پیام‌های مورد نظر مصرف کنندگان و خریداران باید مناسب و خاص باشد تا توجه هر کسی را بخود جلب کند.
  3. ازدیاد برند و پیام‌های آن به اندازه‌ای فراگیر شده که مصرف کنندگان و خریداران آن‌ها را نادیده می گیرند.

به بیان دیگر، آنچه که برای کوکاکولا کارایی داشته، برای شما جواب نمی دهد.

قوانین جدید

و اکنون آنچه که کارایی دارد:

  • مرحله اول. محصولی تولید کنید که برای گروه خاصی از مصرف کنندگان و خریداران باشد.
  • مرحله دوم. هدفپیام‌های اولیه خود را بر مخاطبینی تنظیم کنید که تبدیل به طرفداران شما می‌شوند.
  • مرحله سوم. آن طرفداران را وادارید تا برند و آینده عرضه محصول شما را تعریف کنند.

توجه داشته باشید که این درست عکس آن چیزی است که در گذشته کارایی داشت.

  1. در جایی که قوانین گذشته بر انتشار گسترده و انواع مختلف رسانه‌های عمومی تاکید داشت، قوانین جدید بر انتشار محدود تاکید دارد و از رسانه‌های خاص استفاده می‌کند.
  2. وقتی که قوانین گذشته به دسترسی به عموم نظر داشت، قوانین جدید قصد دسترسی به گروه‌های کوچک افراد دارد.
  3. در جایی که قوانین گذشته شما را در کنترل برند و تقدیر رها می‌کرد، قوانین جدید آن کنترل را به دستان مشتریان شما سپرده است.

با مسئولیت خودتان آن قوانین را نادیده بگیرید.

 

کارت ويزيت رنگ مو،کارت ويزيت رنگ اميزي ساختمان،کارت ويزيت رنگ کاري،کارت ويزيت رنگارنگ،کارت ويزيت رنگ و ابزار،کارت ويزيت رنگ کاري ساختمان،کارت ويزيت رنگين کمان،کارت ويزيت رنگي شاد،کارت ويزيت نمونه،کارت ويزيت نمايشگاه اتومبيل،کارت ويزيت نمايندگي بيمه،کارت ويزيت نمايشگاه ماشين،کارت ويزيت نمونه،کارت ويزيت نمايشگاه اتومبيل لايه باز،کارت ويزيت نماي ساختمان،کارت ويزيت نمايندگي سايپا،کارت ويزيت نمايشگاه اتومبيل،کارت ويزيت نمونه طرح

  انتشار : ۷ آذر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 101

برچسب های مهم

طراحي کارت ويزيت،طراحي،دانلود کارت ويزيت،لايه باز کارت ويزيت،نمونه کارت ويزيت،چاپ،چاپ کارت ويزيت،عکس،عکس کارت ويزيت،قيمت کارت ويزيت،کارت ويزيت پي اس دي،کارت ويزيت psd،ساخت کارت ويزيت،نرم افزار طراحي کارت ويزيت،سايز کارت ويزيت،ويزيت آماده

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما