پیوند ها
دنیایی که در آن زندگی میکنیم بیش از حد شلوغ و حتی آشفته میباشد. دنیای تجارت نیز از این قاعده مستثنا نیست. مردم افرادی را مشتاقانه میپذیرند که به جنگ شرایط موجود میروند، افرادی که برند خود را در شلوغی این دنیای خسته کننده پیروز میسازند. آنها رهبرانی جدید و فرمی نوین از برندها میباشند که مردم را با یکدیگر متحد ساخته و تفاوتی را ایجاد مینمایند. در این مقاله در مورد دو مورد از راز های موفقیت برند ، آشنا خواهید شد.
داستان شما چیست؟ این سؤالی است که مخاطبین هدف شما میپرسند. اینکه داستان خود را چگونه تعریف کنید مهم است. داستان خلقت شما داستان نحوه رسیدن شما به آن چیزی است که هم اکنون هستید، هم در زندگی و هم در خلق تجارت خود. مردم عاشق این هستند که بدانند شروع یک چیز چگونه بوده و چطور اتفاق افتاده است حال از والت دیزنی گرفته که با تواضح میگوید “همه چیز از یک موش شروع شد “تا داستانهای استیو جابز و ساختن کامپیوتر در پارکینگ خانهاش.
این داستانهای خلقت، ما را مجذوب خود میکند و درک بهتری از شما و برند شما به ما میدهد. هر بار که کسی را برای اولین بار به شما معرفی میکنند، آنها میپرسند “این شخص چه کسی است؟”و داستان خلقت شما به این سؤال پاسخ میگوید.
ری دراموند (Ree Drammond) معروف است به زن پیشگام که نویسندهای بسیار موفق و دارای یک وبلاگ است. پایگاه طرفداران وی کاملاً گسترده است و سرشار از عشق و علاقه. فرق نمیکند که دستور غذایی را از کتاب آشپزی خود امتحان کند و یا حریصانه در وبلاگ خود مطلب جدیدی در مورد کودکانش درج نماید، طرفداران وی نمیتوانند منتظر بمانند که ببینند کار بعدی او چیست. میپرسید چرا او را “زن پیشگام ” مینامند؟ او در شهر بزرگ شد و با یک گاوچران قدیمی ازدواج کرد و هم اکنون در یک مزرعه زندگی میکند و در حال یادگیری درست کردن غذاهای قدیمی دهات است. کتاب ها و وبلاگ او تمامی آن چیزی را در بر میگیرند که با خواند آنها گویی در جدیدترین ماجراهای وی غوطه ور میشوید. این یک داستان خلقت جذاب است که مردم بدان علاقهمند هستند و به آنها در مورد حقیقت وجود وی ایده میدهد.
ما همگی در مورد داستانهای کوکاکولا که توسط یک داروساز خلق شد و خلق تصادفی یادداشت های Post-It شنیدهایم. در مورد Michael Dell که از خوابگاه دانشگاه کامپیوترهای خود را به فروش میرساند شنیدهایم. در مورد Jay-Z تاجر و هنرمند موزیک رپ که در میان پروژه ها بزرگ شد و زندگی خیلی سختی را تا زمان موفقیت ناگهانیاش در حرفه موسیقی، تجربه کرد نیز شنیدهایم. هر برند موفقیتآمیز از داستان خلقت برخوردار است که آنها با ما سهیم میشوند.
در مورد کوکاکولا پیش از این مقاله ای ارائه کردیم { علل شکست نیوکوک در برند کوکاکولا }
نیازی نیست که بزرگترین برند جهان را داشته باشید تا داستان خلقت خود را به نمایش بگذارید. خالق TuneVault به نام Tyler Ridings فایل های آنلاین پشتیبان برای کتابخانه iTunes شما ایجاد میکند. نکتهای که به قدر کفایت از تأثیر برخودار است این است که تایلر کار خود را زمانی شروع کرد که هنوز مشغول تحصیل در کالج بود. ولی داستان خلقت او ناشی از محرومیت و به دنبال آن الهام است.
او همانند هر دانشآموز 15 ساله در دبیرستان، دارای کلکسیون نسبتاً عظیم از موزیک در کامپیوتر خود بود و سپس آن اتفاق افتاد. یک روز کلکسیون موزیک او از کار افتاد و او همه آن را از دست داد و بیش از ششصد دلار که به سختی بدست آمده بود ظرف چشم به هم زدنی روانه زبالهدان شد. پس از اینکه عصبانیت و ناامیدی وی پایان یافت، ایده TuneVault متولد شد. داستان خلقت تایلر به ما امکان میدهد که کمی بیشتر راجع به وی بدانیم و همانند مخاطبین وی بفهمیم که او یک فرد عاشق موسیقی است و وظیفه او هم اکنون این است که دوستان عاشق موسیقی خود را در قبال از دست دادن تمامی کلکسیونشان و احساس ناامیدی پس از آن، محافظت نماید.
دوست خوب من James Rayanolds نیز مثال دیگری است از افرادی با داستان جذاب خلفت. او به عنوان عکاس شغل موفقیتآمیزی داشت هنگامی که از او خواسته شد که از یک رویداد بازاریابی اینترنتی عکس تهیه نماید. جیمز همزمان با عکس گرفتن در تمامی اطلاعات سخنرانان با ذخیره سازی آنها در کامپیوتر خود سهیم میشد. اغلب عکاس ها فقط در محل حاضر میشدند، کار خود را انجام میدادند و میرفتند ولی جیمز اینچنین نبود. جرقهای در درون وی روشن شده بود. بعد از این رویداد، او عکاسی را کنار گذاشت و تجارت مشاوره بازاریابی اینترنتی را آغاز کرد. ظرف کمتر از 12 ماه او تجارتی با فروش شش رقمی ایجاد نمود که در آن به دیگران در مورد بازاریابی اینترنتی کمک میکرد.
شروع برند همه کس بدیع و ابتکاری است ولی مطمئناً از مشابهت هایی برخوردارند. فقط به تمامی آن داستانهای افراد ژنده پوشی که تبدیل به افراد ثروتمند شدند، فکر کنید. ولی کسی غیر از شما زندگی تان را زندگی نکرده است. پس داستان خلقت هیچکس مثل شما نیست. مسیر زندگی شما همانند هیچکس دیگر نبوده است.
سابقه و شخصیت شما، از شما شخصی منحصر به فرد میسازد و داستان خلقت شما را نیز بی همانند میکند. این داستان را از جهان پنهان نکنید. دیگران را با آن سهیم کنید و مالک آن باشید.
همینطور که داستان خود را تعریف میکنید، مردم به دنبال مشابهت آن با کشمکش هایی که خود داشتهاند خواهند گشت و این رابطهشان را با شما مستحکمتر خواهد ساخت. مردم بیشتر با چالش ها و کشمکش هایی که بر آنها فائق آمدهاید، مرتبط میگردند تا با آنچه که انجام دادهاید.
حقیقت اینکه چگونه به این موقعیت رسیدهاید بازگو کنید. بگذارید دنیا بداند کسبوکار شما چگونه و به چه دلیل آغاز گردید. به آن جذابیت ببخشید ولی دروغ نگویید و داستان خود را اغراق آمیز بیان نکنید. ممکن است فکر کنید داستان شما خسته کننده است یا چیز خاصی نیست، ولی مسئله مهم آن چیزی است که مخاطبین شما فکر میکنند. بگذارید آنها قضاوت کنند. من عادت داشتم فکر کنم داستان خلقت من خسته کننده است چون از آن نوع داستانهایی نبود که در آن “یک بیخانهمان تبدیل به یک میلیونر میشود “و ما بسیار در موردش میشنویم. ممکن است داستان شما در عمق احساسات مردم جای نگیرد ولی به این معنی نیست که داستان خوبی نباشد. و
داستان خلقت خود من به وقتی برمیگردد که یک نوجوان بودم. همانند هر بچه 16 ساله دیگر عاشق خواندن کتاب در مورد بازاریابی و ایجاد برند بودم. میتوانید محبوبیت من را نزد خانم ها تصور کنید. دوست دارم که بگویم وقتی که سایر بچه ها آرزوی آتش نشان یا فضانورد شدن در سر می پروراندند، من آرزو داشتم یک مشاور بینالمللی در مورد ایجاد برند شوم. ولی موضوع این نبود. هر چند خیلی به بازاریابی و ایجاد برند علاقه داشتم، به عنوان یک شغل بر آنها تمرکز نداشتم.
تمرکز من بر نواختن در یک گروه موسیقی راک بود و خوابیدن تا ظهر. بعد از گذشت سریع چند، خود را در یک معاملات املاک یافتم و کوچکترین ذهنیتی نسبت به کاری که انجام میدادم نداشتم. معاملات املاک مورد علاقه نبود. یکی از دلایل عمده من برای کار در معاملات املاک این بود که به نظر میرسید شغلی باشد که به اندازه احترام برخوردار است. سرانجام اینکه باید کراوات میبستیم، پس مطمئناً به چشم یک حرفهای به ما نگاه میکردند. ولی شروع اینکار با یک مشکل عمده مواجه بود و آنهم اینکه هیچکس نمیدانست من که هستم. علیرغم اینکه کارت های ویزیت تجملی خود را نیز همه جا پخش کرده بودم، تلفن زنگ نمیخورد. این صنعت رقابت آمیز و پر از مشاورهایی بود که از 30 سال یا بیشتر سابقه برقراری ارتباط اجتماعی برخوردار بودند. من 22 سال داشتم و تمام افرادی که من با آنها ارتباط داشتم تازه از دبیرستان فارغ التحصیل شده بودند و هنوز با والدین خود زندگی میکردند.
این درست همان زمانی است که متوجه شدم باید کاری انجام دهم. من تمامی اطلاعات حاصل از سالیان سال مطالعه در مورد بازاریابی و ایجاد برند را بکار گرفتم تا برند خود را ایجاد نمایم. ظرف مدت کوتاهی من یک گروه از مشاورین را داشتم که برای من کار میکردند و هر ماهه بیش از 400 راهنمایی توسط ما صورت میگرفت. در همین زمان من شروع به مشاوره با سایر مشاورین املاک کردم و پس از آن با نخبگان و مالکین شرکت های تجاری و به آنها کمک کردم برند خود را ایجاد نمایند. من دریافته بودم که به چه چیز علاقه دارم و مابقی تاریخی بیش نبود.
یک مثال مهم از اینکه داستان خلقت شما میتواند از چه قدرتی برخوردار باشد، جاروبرقی های Dyson هستند. وقتی که مخترع آنها یعنی James Dyson اولین بار جاروبرقی چرخشی خود را معرفی کرد، تمامی آگهی های تلویزیونی به جیمز اختصاص داشت که در مورد داستان خلقت خود تعریف میکرد. او عیب جاروبرقی های قدیمی را ذکر نموده و میگفت که چه مدت برای ایجاد یک راه حل وقت صرف کرده است. برجستگی این کالا فقط به دلیل خوب بودن محصول نیست بلکه به این دلیل است که دیدیم فردی که پشت این ایده است کیست و این ایده چگونه شکل گرفته است.
مخاطبین شما میخواهند بدانند که شما چرا و چگونه به این نقطه رسیدهاید. همچنین مایل هستند بدانند که آینده شما چیست. از آنجایی که داستان خلاقیت شما، بصیرتی به افراد میدهد، ارتباط شما را با مخاطبین مستحکم میسازد. از اینکه داستان خلقت خود را با دیگران سهیم شوید، مردد نباشید. ممکن است فکر کنید برای کسی مهم نیست ولی مخاطبین اهمیت بسیاری برای آن قائل هستند. آن را به خاطر خواهند آورد و از همه مهمتر اینکه، آن را به دیگران نیز خواهند گفت.
هر چه بیشتر برندتان را رشد میدهید و هر چه بیشتر حضورتان و آگاهیتان رشد میکند، در مییابید که مردم در این دو دسته قرار میگیرند. من آن را قانون 20 / 60/ 20 مینامم، اگر به طور مناسب از این اهرم استفاده گردد یک جامعه عظیم از هواداران تمام عیار، خواهید ساخت.
بیست درصد از افراد، شما و هر کاری که انجام میدهید را دوست خواهند داشت. مسئلهای نیست مگر اینکه واقعاً چیز وحشتناکی انجام دهید (مانند Tiger Woods).
شصت درصد خنثی خواهند بود، آنها با شما آشنا نبوده و یا در مورد شما هنوز تصمیم نگرفتهاند؛ میتوانند با شما باشند و یا ترکتان کنند.
بیست درصد از شما متنفر خواهند بود. مهم نیست چه باشد؛ این افراد با شخصیت شما سازگاری نداشته و به عنوان بچه خوب در آغوش کشیده نشدهاند. تنفر آنها از چیز های مشهور رشد میکند؛ پس به این دلیل هرگز از شما خرید نخواهند کرد نگران این افراد نباشید و در واقع تنفر آنها از شما چیز خوبی است به دلیل اینکه هواداران شما را بر میانگیزد.
هر چقدر بیشتر به عنوان یک برند ظاهر شوید خواهید دید که دائماً دیده میشوید بعضی از افراد به شما احترام گذاشته و تحسین تان خواهند کرد بعضی افراد به شما حسودی خواهند کرد و برخی آشکارا از شما متنفر خواهند شد. به نظر جالب میرسد، این طور نیست؟ چیز خیلی بدی نیست.
افراد متنفر هواداران تمام عیار دیوانه وار شما را برخواهند انگیخت و هواداران شما را متحد خواهند کرد آنها برای شما مبارزه کرده و از شما دفاع خواهند کرد. باورتان نمیشود؟ به گروهی از دختران نوجوان بگویید که فیلم Twiligt خیلی بد است و یا به کسانی که آیپاد، آیفون و یا آیپد دارند بگویید که اپل بهترین کسبوکار نیست. به شور و شوق و برق چشمانشان نگاه کنید، آنها از چیزی که دوست میدارند دفاع میکنند.
حامیانتان از شما پشتیبانی کرده و برایتان مبارزه خواهند کرد و رابطه بین شما و مخاطبینی که شما را دوست دارند، محکمتر خواهد شد.
اولین چیزی که شما نمیخواهید این است که مردم راجع به برندتان بیتفاوت باشند
ما این مسائل را در همه این مدت در مورد سیاست مداران نیز میبینیم. ممکن است طرفدار رئیس جمهور و ممکن است مخالف وی باشید در هر صورت وقتی کسی به «شخصی مورد حمایت» شما حمله میکند، شما دفاع میکنید.
دوست من دارن کرفورد چیز یک مقدار منفی در مورد گروه Collective Soul در تویتر نوشت بلافاصله پاسخهایی از هواداران این گروه دریافت کرد که میگفتند شما دیوانهاید. حتی گروه نیز از حساب خود در تویتر پاسخ داده بود! 20 درصد از کسانی که گروه را دوست داشتند از آن دفاع کردند و به سرعت تعداد زیادی از دوست من انتقاد کردند.
طبیعت انسان است که میخواهید دوست داشته شود، اما بدانید که نمیتوانید همه را راضی نگه دارید، داشتن کسانی که از شما متنفر باشند اجتناب ناپذیر است، هیچ برندی نمیتواند جذابیت جهانی داشته باشد باید در مورد این مسئله پوست کلفت شوید و بر کسانی تمرکز کنید که شما را دوست دارند.
همه طرفدار شما نخواهند شد و مشکلی نیست به خاطر اینکه شما به همه کس نیاز ندارید شما به افراد مناسب نیاز دارید افراد زیادی وجود دارند که نیاز به کار کردن با سرنگ ندارند برای همین است که 60 درصد افراد بی طرف خطرناک میباشد. شما نمیخواهید آنها بی طرف باشند میخواهید بدانید دقیقاً موض شان کدام طرف است. بهتر است سریعتر تصمیم شان را بگیرند و باید تفاوت افرادی که از شما تنفر دارند با افرادی که بازخورد صادقانه دارند را بدانید و بین کسی که منتقد است با کسی که نمیفهمد تفاوت وجود دارد.
بازخورد واقعی پر از تنفر و اهانت نیست. انتقاد واقعی صادقانه است. این یک عقیده اشخاص است و خود را محق میدانند. شکرگزار باشید که آن را بیان میکنند و شما میدانید که چه قسمتی را باید اصلاح کنید. افرادی که هرگز چیزی نمیگویند شما را بسیار نگران میکنند آنها علاقهای به شما ندارند و شما نمیدانید چرا.
100 درصد صادقانه بودن با شما در زمانی که کسی شما یا کارتان را دوست ندارد احساس خوبی ایجاد نمیکند. اولین پاسخ من به کسانی که از من انتقاد میکنند تشکر و شادی زیاد بخاطر صداقتشان نیست. اولین عکسالعمل من به آنها گفتن این است که شما احمق و زشت هستید و کسی شما را دوست ندارد. اگر چه بازخورد صادقانه میتواند خیلی صدمه زننده باشد، ولی چیزی است که باید پذیرفت. بازخورد واقعی مخاطبین مشتریانتان باید بسیار جدی گرفته شود. انتقاد سازنده چیزی است که باید با آغوش باز پذیرایش باشید و از آن فرار نکنید.
در مقابل، متنفرین ارزش مصرف انرژی را ندارند، زمانتان را در تلاش برای پیروز شدن بر آنها تلف نکنید چون نخواهید توانست. انرژی خود را برای مراقبت عالی از حامیان و طرفدارانتان متمرکز کنید.
وقتی برندتان چیزی را ارائه میکند، قطعاً کسانی، هستند که از شما متنفر باشند
اسطوره بازاریابی، دن کندی میگوید اگر در هر روز حوصله یک نفر را سر نمیبرید پس شما سخت تلاش نمیکنید. نگذارید تعدادی معدود، شما را از به اشتراکگذاری پیام هایتان و کمک به دیگران بازدارند. بر آن تعدادی که از شما قدردانی میکنند تمرکز کنید و هر کاری که انجام میدهید را ارزشگذاری کنید.
در واقع، متنفرین را دور بزنید، هر چیزی را که دارید در اختیار 20 درصد از مردمی از مردمی قرار دهید که ارزش کارهایی که انجام دادهاید را دریافت میکنند. 20 درصد از مردمی که به کمک شما نیاز دارند کسانی هستند که شدیداً به شما علاقهمندند و کسانی هستند که پول خرج میکنند. و 20 درصد دیگر یک ده سنتی هم برای شما درآمد ندارند.
تنفر مردم را با پاسخگویی به آنان بیشتر نکنید. دوباره، به انتقاد های اصیل یا شکایات مشتریان پاسخ دهید اما اجازه دهید متنفرین تنفر داشته باشند. بهر حال زندگی کوتاه است. چرا باید وقت خود را با اراذل و اوباش تلف کنید؟
بدون توجه به اینکه چه چیزی درباره برند شما میگویند میتوانید داستان خودتان را تائید کرده و اجازه دهید هر کسی تصمیم خود را بگیرد.
متنفرین علت ترس برندها از رسانه های اجتماعی میباشند به این دلیل که فکر میکنند کنترل پیام های آنها را ندارند. خبر جدید: شما هرگز کنترل نداشتید. مردم همیشه درباره شما حرف میزنند، فقط قبل از رسانه های اجتماعی شما باید در کنار آنها ایستاده تا آن را بشنوید.
افراد منفی ارزش توجه کردن تان را ندارند. شما را از بازی بیرون کرده و پایین تان میآورند. با دانستن اینکه متنفرین هرگز مشتریان شما نخواهند شد، احساس راحتی کنید که شما حامی و طرفدارانی دارید. هر چیزی که دارید را به آنها ارائه کنید و بگذارید متنفرین متنفر باشند.
کارت ويزيت نوشت افزار،کارت ويزيت نورپردازي،کارت ويزيت نوروفيدبک،کارت ويزيت نوار قلب،کارت ويزيت نويوي،کارت ويزيت نويسنده،کارت ويزيت نوين چرم،کارت ويزيت نو يو وي،کارت ويزيت نوبت دهي،کارت ويزيت نوشيدني،کارت ويزيت نهالستان،کارت ويزيت نهال فروشي،کارت ويزيت ناهار،کارت ويزيت نيوشا،کارت ويزيت نيوشانيک،کارت ويزيت نيمه شفاف،کارت ويزيت نيسان،کارت ويزيت نيسان بار،کارت ويزيت نيمه شفاف لايه باز،کارت ويزيت نيسان کمپرسي
برچسب های مهم
آیا می خواهی ؟ قبل از همه سهم های مستعد رشد را شناسایی کنی؟ ضررهای خود را فقط در دو ماه جبران کنی؟ از بورس خاطرات خوب داشته باشی؟ در یک سال ثروت خود را دو برابر نمایی؟ به هیچ فیلتر دیگری نیاز نداشته باشی؟ هر سهمی را قبل از رشد شناسایی کنی؟ با کمترین آموزش در بورس فعالیت ...
معرفی کتاب:زمینه روانشناسی هیلگارد (متن کامل) نويسنده:اتکینسون مترجم:دکتر براهنی فرمت کتاب:پی دی افpdf(کیفیت عالی) زبان کتاب:فارسی سفارش کتاب(pdf,چاپی)و پشتیبانی تلگرام:09103894814 ...
سلام دوست خوبم اگه از زندگي و كارت رضايت نداري.. اگه از وضعيت روحي و بي پولي خسته شدي.. اگه احساس ميكني هميشه تو تمامي كارها بازنده اي و اعتماد به نفس پاييني داري.. اگه ميخواي يك فعاليت جديد رو شروع كني .. و يا حتي ميخواي وضعيت زندگيتو بهتر و بهتر كني و جاذب ثروت و موفقيت ...
این فایل شامل: 3 برنامه اندروید از بهترین برنامه های ردیابی و کنترل گوشی همسر و فرزند بهمراه یک آموزش تصویری از نصب و راه اندازی بهترین برنامه ردیابی و کنترل گوشی می باشد. همه برنامه ها دارای امکانات حرفه ای و رایگان می باشند. ...
کتاب توانگران چگونه می اندیشند چارلز آلبرت-مطالعه اين كتاب موانع ذهني شما را از ميان برداشته، راه رسيدن شما را به دولت و توانگري هموار خواهد كرد. در اين كتاب مي خوانيد كه :رمز و راز رسيدن به موفقيت و ثروت، ارتباطي با بخت و اقبال ندارد. اين رمز و راز در اصول و تكنيكهايي نهفته ...
نام کتاب: کتاب صوتی زندگی خود را دوباره بیافرینید اثر جفری یانگ و ژانت کلوسکو حجم: 999 مگابایت تعداد فایل: 2 پکیج با 70 فایل صوتی + کتاب پی دی اف مدت کتاب: 14 ساعت و 33 دقیقه + 22 ساعت و 24 دقیقه نویسنده گان: جفری یانگ و ژانت کلوسک ترجمه: دکتر حمید ...
عنوان کتاب: تئوری انتخاب نویسنده: دکتر ویلیام گلسر گوینده: دکترعلی صاحبی فرمت فایل ها: pdf ، mp3 تعداد فایل ها: 93 حجم کل فایل ها: 846 مگابایت مدت زمان پخش: 23 ساعت تعداد صفحات: 430 زبان: فارسی توضیحات: تئوری انتخاب دکتر ویلیام گلسر بر این اصل استوار است که ...
کتاب کامل روانشناسی رشد مدرسان شریف مولفان: دکتر محسن طالب زاده اندیشه واحدی ویژه کنکور کارشناسی ارشد و دکتری رشته علوم تربیتی و روانشناسی و آزمون های استخدامی فرمت فایل: pdf تعداد صفحات: 392 ...
این محصول آپدیت شد تاریخ 1398/09/16 اضافه شدن ویدیوی جدید بسم الله الرحمن الرحیم کسب درآمد اینترنتی سلام در دنیای اینترنت خیلی از آدم ها هستند که دوست دارند کسب درآمد کنند و به خیلی چیزها و ایده ها فکر میکنند . همه ما دوست داریم در کمترین زمان بهترین درآمد را داشته باشیم ...
جدیدترین روش علمیه افزایش طول و قطر الت تناسلی با بیش از6500 تجربه موفق در ایران. توضیحاتی در مورد اصل پکیچ: این پکیج آموزشی شامل ۸ فیلم و ۴ فایل پی دی اف آموزشی است که بعد از واریز لینک دانلود فایل برای شما باز میشود و میتوانید فیلم ها و فایل های آموزشی ...
مشخصات و قیمت و خرید و دانلود کتاب آیین نگارش مقاله علمی پژوهشی دکتر محمود فتوحی 98 صفحه شامل تحقیق و یادداشت برداری و روشهای مستندسازی و کتاب شناسی و منابع الکترونیکی pdf کتاب آیین نگارش اثر محمود فتوحی این کتاب مقاله علمی ـ پژوهشی را به منزله رسانه اصلی ...
کتاب اندازه گیری سنجش و ارزشیابی آموزشی✍ دکتر سیف ...
کتاب کامل روانشناسی تصویر ذهنی سایکوسیبرنتیک، علم کنترل ذهن مولف: ماکسول مالتز مترجم: مهدی قراچه داغی مناسب برای گرایش های مختلف رشته روانشناسی فرمت فایل: pdf تعداد صفحات: 329 ...
دانلود کتاب کامل روانشناسی تصویر ذهنی - pdf - (سایکوسیبرنتیک، علم کنترل ذهن) ماکسول مالتز کتاب کامل روانشناسی تصویر ذهنــی سایکوسیبرنتیک، علم کنترل ذهن مولف: ماکسول مالتز مترجم: مهدی قراچه داغی مناسب برای گرایش های مختلف رشته روانشناسی فرمت فایل: pdf تعداد صفحات: 329 ...
حضرت علي (ع) نقش سرپرست در جامعه را به سه چيز تشبيه کرده اند: 1. نخ تسبيح: که اگر پاره شود، دانه ها از هم پراکنده مي شوند (نقش هماهنگي). 2. عمود خيمه: که اگر شکسته شود، خيمه فرو مي نشيند (نقش بنيادي). 3. محور وسط سنگ آسياب: که اگر از جا کنده شود، سنگ روي سنگ بند نميشود نقش محوري). سرپرستي ...
مشخصات و قیمت و خرید و دانلود حل تمرین و حل المسائل کتاب جبر خطی مایکل اونان همراه با اصل کتاب pdf 4 فصل حل المسائل در 4 فایل pdf در خدمت شما عزیزان قرار گرفته می شود همراه با اصل کتاب که در فایل pdf جداگانه به شما ارائه می گردد راهنما و تشریح مسائل جبر خطی مایکل ...
معرفی کتاب:(شفای کودک درون) کتاب شفای کودک درون نوشته ی لوسیا کاپاچیونه» و ترجمه ی گیتی خوشدل» است.(شفای کودک درون) این کتاب کمکتان می کند لغایت شادمانه گذشته را خلاص کنید و هوشیارانه در این لحظه حضور یابید.(شفای کودک درون) درر بخشی ااز متن ااین کتااب می خواانید: همه ی ماا ...
کتاب فراسوی شفای زندگی این کتاب شامل ۱۰ فصل است: ❣️فصل اول : سخن من با شما ( آغاز تغییرات بزرگ _ هدیه ۱۰۰ درصد تخفیف )❣️فصل دوم : داستان آشنایی من با قوانین کیهان ( داستان آشنایی من با قوانین _ رایگان )❣️فصل سوم: قدرتمند ترین قوانین آفرینش ( درک قوانین حاکم بر خلقت خداوند از ...
معرفی کتاب:(فراگرد تنظیم تا کنترل بودجه) نویسنده:اسفندیار فرج وند تعداد صفحات:209 حجم فایل:3مگابایت فرمت کتاب:پی دی افpdf(کیفیت عالی) زبان کتاب:فارسی سفارش کتاب(pdf,چاپی)و پشتیبانی تلگرام:09103894814 ...
دانلود بازی GTA V برای اندروید بازی Grand Theft Auto که به اختصار آن را GTA نیز مینامند یکی از پرطرفدار ترین بازی های سبک اکشن و جنگی برای کامپیوتر است که کاربران کامپیوتر و کنسول هایی نظیر Play Station و Xbox خاطرات زیادی از آن را به خاطر دارند. امروز نسخه اندرویدی این بازی را برای شما آماده ...
خرید و دانلود کتاب pdf فقه استدلالی ترجمه تحریر الروضه فی شرح اللمعه نوشته علیرضا امینی و محمدرضا آیتی ترجمه سیدمهدی دادمرزی 53 فصل در 702صفحه فقه استدلالی (ترجمه تحریرالروضه فی شرح اللمعه) اثر سید مهدی دادمرزی کتاب فقه استدلالی ...
عنوان فایل: دانلود کتاب تاریخ تحلیلی صدر اسلام تالیف محمد نصیری ویراست دوم نوع فایل: PDF شرح مختصر: دانلود کتاب تاریخ تحلیلی صدر اسلام عنوان کتابی است نوشته محمد نصیری که در بیشتر دانشگاه های کشور برای تدریس مبحث بررسی تاریخ دوره ابتدایی اسلام و سرگذشت زندگی پیامبر (ص) تا ...
نام کتاب: کتاب سایکو سایبرنتیک اثر ماکسول مالتز حجم کتاب: 5 مگابایت تعداد صفحات: 439 فرمت کتاب: pdf نویسنده: ماکسول مالتز مترجم: مهدی قراچه داغی زبان: فارسی مقدمه: زمانی از چارلی چاپلین پرسیدند حرکت هنری در صحنه ی سینما چیست جواب داد:». حرکتی است که اگر آن ...
کتاب کامل نظریه های شخصیت شولتز ترجمه یحیی سید محمدی مولفان: دوان پی. شولتز سیدنی اِلِن شولتزمترجم: یحیی سیدمحمّدی جامع ترین کتاب روانشناسی شخصیت منبع کارشناسی ارشد و دکتری فرمت فایل:pdf تعداد صفحات: 569 ...
دانلود فایلهای بسته آمادهچاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ...
کتاب صوتی جادوی انضباط شخصی : برایان تریسی نویسنده این کتاب، بهترین کسی است که می تواند درباره ی انضباط فردی و قدرت انضباط فردی بنویسد، زیرا او در زندگی خودش به شدت منظم است و اطلاعات جامع و کاملی دربارهی مزایای نظم داشتن دارد. با این پیش زمینه برایان تریسی کتاب ...
کتاب کامل سنجش و اندازه گیری مدرسان شریف مولف: اعظم کائیدی مناسب برای کنکور کارشناسی ارشد، دکتری و آزمون استخدامی آموزش و پرورش فرمت فایل: pdf تعداد صفحات: 260 ...
پی دی اف کامل کتاب دانش خانواده و جمعیت پیام نور تعداد صفحات :245 همراه نمونه سوال با جواب ...
نسخه پی دی اف حجم: 10 مگابایت تعداد صفحه: 336 توضیحات کتاب: آیا به نظر شما قدرت، عامل و یا علم خاصی وجود دارد که تنها بخش محدودی ازمردم به این قدرت مافوق تصور دسترسی داشته و با استفاده از این ابزار زندگی سازنه تنها همه مشکلات خود را برطرف می کنند بلکه به سعادت و ثروتی دست می ...